Flight Amsterdam - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tim Marscha - WaarBenJij.nu Flight Amsterdam - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tim Marscha - WaarBenJij.nu

Flight Amsterdam - Orlando

Door: Marsti

Blijf op de hoogte en volg Tim

05 November 2012 | Verenigde Staten, Orlando

4u in de morgen, het is zover! Holidaytime :) laatste spullen pakken, Chubby een kroel geven en daar komen pa en ma al aan om half5. Koffers in de auto en gaan.... Na een heerlijk ontbijtje op Schiphol is het tijd om in te checken, gate 5 een heel vragenvuur maar zulk vriendelijk personeel hadden we nog nooit meegemaakt. Na een full body scan konden we meteen hop het vliegtuig in en binnen een half uur lag NL alweer achter ons.

Een superdeluxe vliegtuig van united met echt Amerikaans personeel en veeeel eten haha. Om 10u kregen we onze lunch, wat meer op een diner leek (wat overigens goed te hachelen was). Daarna kregen we een uur voor landing nogmaals een heel pakket met brood, chips en chocola :) kortom tekort zijn we niets gekomen!

Na 8,5u landen we op Newark, autoritair personeel bij de douane. Vingerafdrukken, een foto en checken of we toch niet getrouwd waren mochten we door de immigratiedienst.

3u wachten op Newark met een vertraging van een half uur, leidde tot een cheeseburger en ben&jerry ijs. En natuurlijk een ouderwets potje pesten om de tijd te doden..

Daarna eindelijk het vliegtuig in naar Orlando, nog 3u te gaan. Hier had je 1e klas, 2e klas en toen kwamen wij, 3e klas ;) haha.

Eindelijk aangekomen in Orlando ging het vrij vlot, koffers halen, auto uitzoeken (Dodge Avenger) en de highway op! Het hotel was zo gevonden, lang leve de GPS.

En daar was het hotel, inchecken en daarna..... SLAPEN zzzzzzz.